środa, 7 września 2016

5SOS BOOK TAG

Przychodzę dziś do Was z luźnym TAGiem z pytaniami związanymi z zespołem 5 Seconds of Summer od Desia czyta (wideo). Tak, bardzo lubię 5SOS, a że Desia poprosiła o robienie jej autorskiego TAGu na blogach, to postanowiłam go zrobić.

1. She looks so perfect - najładniejsza książka na twojej półce
Chciałam tu umieścić trylogię "Igrzysk Śmierci" Suzanne Collins, bo filmowe okładki urzekają mnie za każdym razem, kiedy na nie patrzę, ale zerknęłam na moją biblioteczkę i mój wzrok od razu odnalazł "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" Matthew Quicka oraz "Fangirl" Rainbow Rowell. Obie te książki są od wydawnictwa Moondrive. Są po prostu boskie! Kolorystyka tych okładek oraz postacie na nich są bardzo dobrane i prześliczne.

2. Amnesia - książka, o której chciałbyś zapomnieć

Zdecydowanie "Dziewczyna z pociągu" Pauli Hawkins. Książka była tak słaba i wiała nudą, że już od około 70 strony znałam sprawcę wydarzenia, a przeczytanie tej książki było tylko kwestią upewnienia się, że się nie mylę.
3. Don't stop - książka, której nie chciałeś kończyć

Niedawno skończyłam czytać "Światło, którego nie widać" Anthony'ego Doerra i była to książka, którą musiała sobie dawkować, żeby jej zbyt szybko nie skończyć. Piękna historia o niewidomej francuskiej dziewczynie i niemieckim chłopcu, z czasem trwania podczas drugiej wojny światowej była niesamowita i do tej pory boję się otworzyć jakąkolwiek inną książkę, bo wiem, że nie będzie taka świetna. Recenzja książki w niedzielę.
4. Kiss me kiss me - największy książkowy crush

Czytając to pytanie zdałam sobie sprawę, że tak naprawdę nigdy nie miałam książkowego crusha, ale mogę tu wcisnąć Harry'ego Hole z serii kryminałów Jo Nesbo. Mimo, że Harry kończy w tym roku 51 lat, jest alkoholikiem i jest bardzo problemowy, to zakochałam się w nim bez pamięci. Ten pan komisarz po prostu coś w sobie ma.
5. The only reason - książka kupiona ze względu na okładkę

Wspomnę tutaj o trylogii "Legenda" ("Rebeliant", "Wybraniec", "Patriota"), które kupiłam kilka dni temu. Niesamowicie podobają mi się emblematy na okładkach, a kiedy sięgnęłam do opisu i przeczytałam, że to dystopie, to w moich myślach pojawiło się "o tak, kupisz to". Ale wstępnie chciałam kupić te książki ze względu na okładki.

6. Permanent vacation - książka, która kojarzy Ci się z latem

(Situłejszyn, noł motiwejszyn, destinejszyn, permanent wekejszyn)
Z wakacjami kojarzy mi się każda książka Johna Greena, najbardziej chyba "Papierowe miasta". Mimo że akcja rozgrywa się podczas roku szkolnego, to przygoda Quentina szukającego Margo nadaje książce wakacyjny smaczek.
7. Heartbreak girl - książka, która złamała Ci serce

A żeby to jedna... Czytając "Szukając Alaski" i "Gwiazd naszych wina" Johna Greena wylałam ocean łez, płakałam przy "Igrzyskach Śmierci" Suzane Collins, kryminałach Jo Nesbo... Mogłabym podczepić tutaj kilka fanfików, które uśmiercały moich idoli chorobami psychicznymi albo wojnami. Za dużo.

8. Jet Black Heart - ulubiony czarny charakter

Po długich zastanowieniach pozostawiam pytanie bez odpowiedzi. Nie przypominam sobie aż takich czarnych charakterów, że aż ich zapamiętałam. Ale jestem niemalże pewna, że pewnego razu przeczytam taką książkę, którą będę rzucała po ścianach przez czarny charakter.

Na dzisiaj to tyle. Pierwsza liceum od początku daje ostro w kość, ledwo ogarniam wszystko wokół. Mam nadzieję, że u Was jest OK, dajcie znać.

Paulina♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz