środa, 3 sierpnia 2016

TBR sierpień 2016

Korzystając z drugiej połowy wakacji, chcę przeczytać jeszcze kilka książek, najlepiej jak najwięcej, bo wiem, że później mogę nie mieć czasu. Uroki roku szkolnego.


1) Suzanne Collins "Igrzyska Śmierci. Kosogłos"
Trzecia część trylogii "Igrzyska Śmierci". Wiem że złamie mi serce. Totalnie zakochałam się w tej serii i nie chcę, żeby się kończyła.

2) Paula Hawkins "Dziewczyna z pociągu"
Książka okrzyknięta thrillerem roku, niedługo zostanie zekranizowana. I ja jej jeszcze nie przeczytałam?! Planuję ją zacząć w tę sobotę, kiedy będę jechała busem do Warszawy.
(Dziewczyna z busa będzie czytała "Dziewczynę z pociągu".)



3) Jeanne Birdsall "Rodzina Penderwicków: Wakacyjna opowieść o czterech siostrach, dwóch królikach i pewnym interesującym chłopcu"
Książkę tę dostałam na gwiazdkę, więc doszłam do wniosku, że czas nareszcie ją przeczytać! Po opisie stwierdzam, że to lekka, wakacyjna lekturka. Nie oczekuję zbyt wiele, ale wygląda sympatycznie.



4) William Szekspir "Makbet"
5) Sofokles "Król Edyp"
Mam takie małe postanowienie, żeby w wakacje przeczytać kilka lektur, a że w lipcu nie przeczytałam ani jednej, to w sierpniu muszę to koniecznie nadrobić. Wybrałam sobie te dwie pozycje. 



 6) Małgorzata Musierowicz "Opium w rosole"
Kiedyś zaczęłam, nie skończyłam. Początek, który zdążyłam przeczytać spodobał mi się, ale chyba zajęłam się wówczas inną książką. Teraz sobie o tym przypomniałam.

7) Albert Camus "Dżuma"
Z tego co się orientuję, to ta książka być może będzie moją lekturą w szkole, ale póki co chcę ją przeczytać z czystej, babskiej ciekawości.




A Wy co zamierzacie przeczytać w tym miesiącu?

Paulina♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz