poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Dzień dobry!

Początki są trudne, a powroty jeszcze trudniejsze. Wiem o tym doskonale, bo po blisko czterech latach wracam do blogosfery, w której nie siedziałam ho, ho i jeszcze trochę.

Od kilku tygodni siedzę w książkowej strefie internetu. Booktube, bookstagramy, blogi książkowe... Biorąc pod uwagę, ile książek czytam ostatnimi czasy, postanowiłam pojawić się w internecie. Myślę, że blog będzie dobrym pomysłem. Myślałam nad youtubem, ale a) nie mam warunków i sprzętu do nagrywania b) niesamowicie boję się odzywać (nawet, jeśli byłaby to kamerka) i c) cóż, mój wygląd może troszkę odstraszyć.

Na moim blogu pojawią się recenzję przeczytanych przeze mnie książek, kilka TAG'ów, TBR'ów, może nawet hauli? Wszystko oczywiście doprawione porcją zdjęć, najlepszych, jakie jest w stanie zrobić mój telefon.

Zapraszam Was na mojego instagrama i konto na lubimyczytac.

Pierwsze koty za płoty!

Paulina


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz