niedziela, 2 października 2016

WRAP UP wrzesień 2016 + TBR październik

Wrzesień był dla mnie dosyć ciężkim miesiącem, zarówno jeśli chodzi o szkołę, jak i o czytanie. Jak wiecie, w tym miesiącu zaczęłam liceum i cóż, myślałam że będzie nieco lżej.

We wrześniu przeczytałam trzy książki i pięć mang, co średnio mnie zadowala. Książki czytałam głównie w weekendy, bo wolnych wieczorów mi brakowało, a mangi chłonęłam w autobusach, o ile nikt nie szturchał mnie łokciem.

O "Świetle, którego nie widać" oraz o "Brudnym świecie" powstały oddzielne recenzje, do których Was serdecznie zapraszam. Pierwsza z tych dwóch pozycji na pewno znajdzie się moim TOP 5 książek 2016, druga natomiast była ciekawym odmóżdżaczem. "Czas Żniw" Samanthy Shannon był dla mnie dziwny i chyba utwierdził mnie w przekonaniu, że nie czuję się najlepiej w fantastyce. Dla mnie było tego trochę za dużo - przyszłość, aury, zaświaty, Szeol... Pozostawiam na razie tę powieść bez oceny z nadzieją, że wrócę do niej później. Jestem teraz na bieżąco z "Atakiem tytanów", a ostatnie trzy tomy czytałam z szeroko otwartymi oczami. Zastanawia mnie, jak niektóre aspekty tych mang zostaną przedstawione z anime, na które czekam już któryś rok...


Zaczęłam również czytać "Lolitę" Vladimira Nabokova i "Obrońcę nocy" Agnieszki Lingas-Łoniewskiej. Obie książki przeczytałam do połowy. "Lolity" nie mam zamiaru kończyć, a przynajmniej nie teraz. Męczę trochę tę historię, wciąż nie mogę jej dokończyć, więc doszłam do wniosku, że nie będę się męczyć. "Obrońcę nocy" w zasadzie już kończę czytać, ale najpozytywniejszej oceny ta powieść ode mnie nie dostanie.

Jeśli chodzi o książki, które chcę przeczytać w październiku, to moim pewnikiem jest wcześniej niedokończony "Obrońca nocy". A reszta? To już zależy tylko od mojego humoru i ilości wolnego czasu. Zbliża się Halloween, więc może przeczytam coś Stephena Kinga?

Mała wiadomość, jeśli chodzi o częstotliwość dodawania postów: mogą one się pojawiać nieco rzadziej, na pewno raz w tygodniu w weekendy.

Dajcie znać jak minął Wam ostatni miesiąc i czy praca albo rok szkolny też Was tak przygniótł. I trzymajcie za mnie kciuki w liceum!

Paulina♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz