niedziela, 9 października 2016

13 nowych książek! | BOOK HAUL

Dzisiaj luźnych postów ciąg dalszy, ale mam nadzieję, że niebawem to się zmieni. Dziś mam dla was haul z moimi zdobyczami książkowymi, które pojawiły się w mojej biblioteczce w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Czy ta trzynastka nowych pozycji okaże się pechowa? Mam nadzieję, że nie.

  1. "Eleonora i Park" Rainbow Rowell to powieść, którą przeczytałam rok temu i zakochałam się w niej bez pamięci, jednakże do niedawna nie miałam tej książki na półce. Nareszcie mam własny egzemplarz.
  2. Trylogia "Legenda" ("Rebeliant", "Wybraniec", "Patriota") Marie Lu uwiodła mnie swoimi okładkami i ceną (14,50zł za sztukę), a po przeczytaniu opisu nie miałam wątpliwości, że chcę mieć tę serię na swojej półce.
  3. "Kochani dlaczego się poddaliście" Ava Dellaira, czyli dowód na to, że jestem okładkową sroką i wypatruję najniższych cen (11,20zł).
  4.  "Rok 1984" Georga Orwella zyskał tyle dobrych opinii i tyle razy namawiano mnie do kupna i przeczytania tej powieści, że postanowiłam się skusić.
  5. "Podpalaczka" i "Lśnienie" Stephena Kinga to klasyki tego autora, a że zbliża się halloween to zaczęłam już czytać "Podpalaczkę" i czuję, że nie pożałuję.
  6. "Harry Potter o Kamień Filozoficzny" J. K. Rowling. Przyznam szczerze, że nigdy nie przeczytałam ani jednej części Harry'ego Pottera. Chcę do końca roku chcę dać mu szansę i przekonać się, czy fantastyka to gatunek, w którym będę czuła się komfortowo.
  7. "Cierpienia młodego Wertera" J. W. von Goethe, "Mistrz i Małgorzata" Michaił
    Bułhakow, "Tango" Sławomir Mrożek - moja biblioteczka wzbogaciła się o trzy pozycje z kanonu lektur szkolnych. Bardzo jestem ciekawa "Mistrza i Małgorzaty", bo słyszałam, że to jedna z ciekawszych lektur w liceum. "Tango" nie istnieje na liście moich lektur do przeczytania w klasie pierwszej, ale kto wie, co będzie potem? Ten scenariusz zapowiada się ciekawie, poza tym ten autor dobrze mi się kojarzy.
  8. "Playlist for the dead" Michelle Falkoff jest książką, której aktualnie nie mam fizycznie przy sobie, bo pożyczyłam ją koleżance. Przeczytałam i nie była to zła powieść, może bardziej spodobałaby mi się, gdybym sięgnęła po nią dwa-trzy lata temu. Za zdjęcie książki dziękuję mojej przyjaciółce Oliwce.
 Tak prezentuje się mój stosik książek kupionych w ostatnim czasie. W najbliższej przyszłości nie mam zamiaru kupować więcej książek, dopóki nie przeczytam co najmniej połowy nieprzeczytanych pozycji z mojej biblioteczki (a tych nieprzeczytanych jest około dwadzieścia). Dajcie znać, czy czytaliście coś z tego stosu i jakie są wasze odczucia.

Paulina♥

1 komentarz:

  1. Szacunek za Kinga i Harrego Pottera :D
    Obserwuje i zapraszam do mnie!
    http://recenzjebrunetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń